Strategisk kommunikation

Al kommunikation er strategisk kommunikation. Forstået på den måde, at alt der kommunikeres  positionerer en virksomhed, et produkt, et projekt og et brand.

God strategisk kommunikation erobrer dagsordener . Det skaber synlighed, der aktivt positionerer virksomheden i forhold til brugere, kunder, meningsdannere, beslutningstagere og konkurrenter.

Men i en mere og mere fragmenteret medieverden er det mere og mere vanskeligt for virksomheder selv at styre deres brand.

Jeg kan hjælpe med en strategisk kommunikationsplan. Den sikrer, at virksomheden fremstår stærkest muligt i offentligheden.

Jeg skaber synlighed, som igen skaber kunder, øger salget, tiltrækker fonde og investorer eller flytter holdninger og forandrer adfærd.

Jeg tilrettelægger den effektive kampagne. Det sker gennem en proaktiv presseindsats. som kan følges af debatindlæg, kronikker og en indsats på sociale medier.

Kontakt mig, hvis jeg skal hjælpe med at positionere din virksomhed.

Sådan positionerede vi Nationalmuseets arbejde med danefæ.